často kladené dotazy
Finanční náročnost kontrol a školení se odvíjí od potřeb a specifik klienta na jednotlivé kontroly. Klient si určí, jak nákladná má být kontrola (určí útratu v restauraci, typ kontrolovaného pokoje, atd.) a následně mu bude předána cenová nabídka pro zpracování kontroly a provedení školení.
Popis postupu kontroly a školení najdete v záložce Jak to celé funguje
Na kontrolu se není potřeba nijak připravovat. Po odsouhlasení všech požadavků proběhne tajně kontrola, kdy se agenti chovají jako běžní hosté, aby kontrola byla co nejvěrohodnější.
Školení je vytvořeno na základě výsledků provedených kontrol. Na školeních se probírají zjištěné nedostatky a probíhá trénink jednotlivých dovedností. Zároveň jsou zdůrazněna pozitiva jednotlivých zaměstnanců.
Četnost kontrol a školení závisí na potřebě klienta.
Pro nastavení podmínek kontrol jsou obvykle potřeba dvě schůzky. Na první schůzce uvede klient své potřeby a specifika. Na druhé schůzce je klientovi prezentován vhodný formulář, dle kterého bude kontrola hodnocena a upřesněny další podmínky - jako je četnost kontrol a školení, způsob hodnocení, cena kontrol.